جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت:براساس پیش‌بینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، احتمال بروز موج جدید کرونا در فارس وجود دارد،اگر مردم رعایت نکنند دچار مشکل جدی می‌شویم.
کد خبر: ۸۶۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 14 June 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: براساس پیش‌بینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، احتمال بروز موج جدید کرونا در فارس وجود دارد که اگر مردم رعایت نکنند دچار مشکل جدی می‌شویم.
عبدالرضا قاسمپور افزود: پیش‌بینی وزارت بهداشت این است که استان‌هایی مانند فارس بروز موج جدیدی از ویروس کرونا را داشته باشند.
وی ادامه داد: آمار تعداد مبتلایان به کرونا در فارس رو به افزایش است که احتمال بروز موج جدیدی وجود دارد لذا تاکید می‌کنیم مردم به صورت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
معاون استاندار فارس از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی خواست تا در زمینه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی لازم در زمینه لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی به مردم اقدام کنند.
قاسمپور افزود: اگر فاصله گذاری اجتماعی از سوی مردم رعایت نشود و مردم از تردد‌های غیرضرور خودداری نکنند، استان فارس دچار مشکل جدی می‌شود.
وی بیان کرد: مردم همچنان از رفت و آمد‌ها و تردد‌های غیرضرور خودداری و حتما از ماسک استفاده کنند.
وی با اشاره به ممنوعیت ورود بدون ماسک به دستگاه‌های اجرایی استان فارس بیان کرد: براساس مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، استفاده از ماسک در ورود به دستگاه‌های اجرایی استان الزامی است و هم کارکنان و هم ارباب رجوع باید به این مورد توجه لازم را داشته باشند.

مسافران رعایت نکنند مترو شیراز تعطیل می‌شود


جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: همچنین استفاده از ماسک در مترو الزامی است و شهرداری شیراز تکلیف دارد نظارت لازم را در این زمینه داشته باشد.هشدار اوج گیری دوباره کرونا با رعایت نکردن نکات بهداشتی در جامعه
قاسمپور افزود: در صورتی که افراد بدون ماسک وارد مترو شوند و دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود، مجبور هستیم مترو را تعطیل کنیم.
وی ادامه داد: سلامت مردم برای ما مهم است و برای حفظ سلامت مردم و به خاطر اینکه دچار مشکلات و چالش‌های جدید نشویم مجبور هستیم محدودیت‌ها و سخت گیری‌هایی را ابلاغ کنیم.
وی ادامه داد: از این به بعد ممکن است موج جدید شیوع ویروس کرونا شروع شود لذا رعایت فاصله گذاری اجتماعی باید مدنظر همگان باشد چرا که در صورت رعایت نشدن، در دو الی سه هفته آینده واقعا دچار مشکل می‌شویم.
سخنگوی وزارت بهداشت ۲۴ خرداد ۹۹ اعلام کرد: مجموع بیماران کرونا در کشور به ۱۸۴ هزار و ۹۵۵ نفر رسیده است که در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ بیمار جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۷۳۰ نفر در کشور رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار